Wednesday, May 23, 2012

Biar lambat asalkan dapat!!

Good Day sayang semua,

Harini masok office lambat sejam. Itupon sebab aku shoot pergi Ined dulu. Kemaen bawak kereta takpandang orang kiri kanan. Maen tekan je minyak. Dr Sentul ke Shah Alam tak sampai stgh jam, dengan semua pon pepagi kelam kabut nk pergi office. Haihhh, tapi tu pon kire lambat jugak kot dlm stgh jam baru sampai. Hmmph.
.
Tulah org tua-tua ckap,"Dah nak terberak, baru nk cari lobang" selalu dengar abah aku ckp camtu klu aku kelam kabut. Hahaha. Taktaulah peribahasa tu wujud ke tak dalam kamus peribahasa, tapi gaya macam wujud. Hahahaha
.
Alhamdulillah, semua settle. Last day penerimaan borang lah baru aku nk submit. Pastu kelam kabut submit by hand sebab guarantee klu gune pos mmg tak jamin sampai esok. Sekarang ni, tawakal jelah dapat ke tidak. Harapan nak dapat tu tinggi :D
Kalaulah dapat yang first choice tu, si handsome boleh ajar. :)
.
Tunggu jelah kan, effort 100% da bg ni. InsyaAllah ade rezeki punye tuh. Biar lambat asalkan dapat!
Hah, tu peribahasa dari aku sendiri. Hahaha. (ok nak post dekat FB - status baru) Mihmihmihmih ;p


No comments: